Csak két perc dühöngés...

 2010.04.01. 09:39

... és futok is tovább, mert nincs időm, hetek óta elönt a munka.

"Egy budapesti lakásban a zsidó húsvétot ünnepelte vendégeivel egy rabbi, mikor ismeretlenek köveket kezdtek dobálni a lakásba. Ki kellett hívni a rendőrséget, akik a vendégek távozásáig a ház környékén maradtak. Arra figyelmeztették a kipás férfiakat, hogy ilyen típusú fejfedőben nem biztonságos Budapesten sétálni. Rongálás miatt indult eljárás." /Index/

Mi jön legközelebb? Figyelmeztetnek, hogy a zsidó származásúak húzzák meg magukat? Esetleg vállaljanak (ha olyan testi jegyekkel rendelkeznek) plasztikai műtétet, mert mondjuk kissé horgasabb orral nem biztonságos Budapesten sétálni? Aztán majd a feketéket figyelmeztetjük, hogy ugyan már, fedjék el a bőrszínűket?

A 21. században, túl egy hitleri világégésen, hogy lehet egy hivatalos rendvédelmi szerv hozzáállása az, hogy a zsidók ne hordjanak kipát, mert nem biztonságos?! Hisz pont azért van a rendőrség, hogy biztonságossá tegyék Budapest utcáit. Hogy lehessen sétálni kipában. IS. Nehogy már a lakosság húzza meg magát a bűnözőkkel szemben! Ennyi erővel egy megerőszakolt nőnek is mondhatják, hogy bizony, ne tessék legközelebb kimenni az utcára, és akkor nem lesz baj...

Szégyen. És ezek után az eljárás rongálás miatt indult, holott egyértelmű, hogy ez antiszemitizmusból elkövetett gyűlölet-cselekedet volt. De persze, miért is ne ússzák meg párezer forintos büntetéssel a tettesek...

És ez már csak rosszabb lesz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://videkilany.blog.hu/api/trackback/id/tr701886188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.04.02. 13:58:03

Én 9 hónapot ülten börtönben 2002-ben előzetesben mert megszúrtam egy palit ÖNVÉDELEMBŐL ill.JOGOS VÉDELEMBŐL.Vagyis inkább megkarcoltam!
Zsarukáim azt mondták, ki kellett volna hivni rendőrséget ,megvárni mig kiérnek.(miközben párom már lila volt miközben a romaférfi a torkát szorongatta!Engem meg előtte meg akart.....!)
Nopersze a zsaruk előtt ÉN voltam a vétkes- az illető 8 napon belül gyógyuló enyhe sérülést szenvedett. De én vagyok aki tetovált meg punk kinézettel bir, és állati koponyából készült szobrok vannak a kertjében....
Szegény illető meg roma volt,biztosan náci vagyok és ráadásnak még sátánista is.
Mert a vád az volt hogy rituális gyilkosság kisérlete...végül lett egy enyhe testi sértés KISÉRLETE s nem kaptam SEMMIT.
Az illető többszörös büntetett előéletű volt én meg sosem követtem el semmit.
ELŐITÉLET!

havajj 2010.04.05. 15:21:06

@szilagyizoe: mondjuk én nem keverném össze valakinek a megváltoztathatatlan születési, vallási adottságait azzal, hogy te szeretsz úgy kinézni mint egy csernobili torzszülött gnóm

Frucsasz 2010.04.05. 15:27:52

Nem tudom, hogy a külső hogy jön ide pillanatnyilag. Én pont úgy gondolom, hogy szabadságunkban kéne, hogy álljon az is, hogy "csernobili torzszülött gnómok"-nak nézzünk ki, és ezért ne bántsanak minket, ahogy az is, hogy megtarthassuk a saját vallásunk szerinti aktuális ünnepet is, bántatlanul.

A bántatlanul alatt azt értem, hogy sem testi, sem lelki értelemben nem sértenek meg, tehát nem büdöszsidóznak, nem mocskoscigányoznak, nem rohadtpunkoznak és nem csernobilignómoznak.

havajj 2010.04.06. 09:14:46

úgy jön ide, hogy szerinte párhuzamot lehet vonni az ő kinézete miatti kirekesztése (amit ő maga okozott), és egy etnikai csoport elítélése között.

abban teljesen igazad van, hogy mindenkinek a szabadságában áll olyan undorítónak lenni, amilyen csak akar. otthon. mert akkor ennyi erővel ne rekesszük már ki azokat sem, akik havonta 1x szeretnek fürödni, vagy esetleg a pöcsüket kilógatni a villamos ablakából.

béla bá (törölt) 2010.04.29. 08:51:54

"Hisz pont azért van a rendőrség, hogy biztonságossá tegyék Budapest utcáit." nem igazán :) az lenne a dolguk, h mindenhol rend legyen az országban. "egyértelmű, hogy ez antiszemitizmusból elkövetett gyűlölet-cselekedet volt." ja, véletlen sem csendháborítás miatt követték el ezt.
süti beállítások módosítása