Start, célok

 2011.09.16. 14:23

Talán előbb-utóbb eljutok oda, hogy tényleg magát a diétát is dokumentálhassam... Ennek ez a bejegyzés lehet a kezdő lépése. Röviden összefoglalom a program megkezdésekor, 2011.08.29-én mért értékeket:

 

Magasság: 156-158 cm (attól függ, reggel vagy este, reggel magasabb vagyok).

Testsúly: 52 kg (igen, dekára pont)

Mellbőség: 91 cm.

Derékbőség(köldök felett kb 3 ujjnyival, ahol a legvékonyabb a derekam): 78 cm

Csípőbőség (a csípőcsontnál, ahol a legszélesebb a csípő, ez nálam egyben a bikinivonal is) 89 cm

Kar: 27 cm

Comb:55 cm.

 

A célok nem teljesen pontosak. Nem szeretnék 10 kg-t fogyni, mert az már kicsit sok. A célom inkább az, hogy a jelenlegi testsúlyomból kb 6-7 kiló lemenjen,  további 3-4 kg pedig izom legyen zsír helyett. Tehát kb 45 kg-os, izmos test a cél.

A mérleg másodlagos, a kinézet fontosabb, tehát akkor fogok megállni, ha úgy érzem, elértem a vágyott alakot. Onnantól már csak szintentartás jön.

 

Írnék én vágyott centiket is, de nehéz, mert nem tudom elképzelni, hogy amit akarok, az kb hány cm lehet. Így leírom inkább a régi, hízás előtti adataimat, már amennyire emlékszem.:

 

Testtömeg: 42 kg. (ezt azért azt hiszem, nem biztos, hogy szeretném elérni) Legyen inkább kb 45 kg.

Mellbőség: 82-85 cm, nem emlékszem pontosan. Azt tudom, hogy A kosaras volt, de mostanra már a B kosár is szorít, ami dislike.  Engem nem zavar, ha mellből fogyok, mert szép, formás melleim vannak, akkor is, ha kicsik J

Derékbőség: 58 cm Jelenleg beérném 60 cm-vel is.

Csípőbőség: ezt sajnos nem tudom, kb 75-78 cm. Vékony volt a csípőm. Itt a mérce az lesz, hogy beleférjek a kedvenc Levi’sembe, ami csípőszabású.

Kar: hát ezt sose méregettem, plusz a karom mindig izmos volt. Legyen mondjuk 25 cm.

Comb: Ezt se mértem soha, legyen a végső cél 50 cm. Vagy nem, még meglátom.

 

De nem győzöm ismételni, nem a centik és kilók számítanak, hanem a látvány. Az legyen jó és férjek bele a régi ruháimba, ennél több nem kell.

 

Erre van 10 hetem. Heti kb 70 dkg-t kellene fogynom átlagban. Beláthatjuk, ez nem egy nagy rohamtempó, szerintem egy tartható célérték, ami nem is viseli meg a szervezetemet.

 

Hajrá.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://videkilany.blog.hu/api/trackback/id/tr873231842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása