Elnézést

 2013.01.13. 10:58

Én tényleg azt hittem, hogy ennyi év után a kutya sem olvassa ezt a blogot (én sem jártam erre ki tudja, mióta). A tegnapi poszt magamnak akart lenni egy memento, nem az volt a cél, hogy bárkire is a frászt hozzam.

Gyorsan el is rejtettem, mielőtt még további rossz pillanatokat okoznék vele.

Dióhéjban: élek, még ha ez a legkevésbé sem tölt el jelenleg örömmel. Nem volt jó évem, de az utóbbi időben még csak jó perceim sem. Ezt csak és kizárólag magamnak köszönhetem. Néha bizony le kell szedni a gennybe ragadt kötést, bármennyire is fáj, mert ha nem, előbb-utóbb megindul az üszkösödés.... most itt állok, csonkoltan, de még életben.

A lényeg, hogy a fizikai fájdalmat okozó dolgok nem jönnek be, vagy csak túl gyáva vagyok, mindenesetre a tegnap estét túléltem, pár heggel meg fogom úszni a történetet, és ma új életet kezdek. Holnaptól pedig megpróbálok ebben az új életben valami jót is keresni.

Igyatok Bakondi borokat. Kellemes íz, semmi másnap.

A bejegyzés trackback címe:

https://videkilany.blog.hu/api/trackback/id/tr335015144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2013.01.13. 13:17:26

Oké, sokkal szebb 2013-at kívánok, mint az előző éved volt!
süti beállítások módosítása