Orvosi váróban

 2011.09.23. 13:50

Ez tegnap történt velem, az orvosi váróban. Egyetlen betűje sem vicc, véresen komolyan megtörtént, ha nem a saját szememmel látom, nem hiszem el. Igyekeztem kb. szó szerint visszaadni az eseményeket.

 

Egy 70-80 közötti, remegő kezű-lábú bácsika várt a sorára. Odamegy hozzá az asszisztens, Ági, és megkérdi tőle, mit szeretne. A bácsika közli, hogy ő bizony jogosítványt akar meghosszabbítani, kell az orvosi igazolás (WTF1. A bácsi a lábán alig bírt megállni, az egyetlen, amit józan paraszti ésszel végiggondolva vezethetne, az a kerekesszék).

Ági, az asszisztens mondja, hogy rendben, kitölti ehhez a papírokat, de mit írjon be? Szemüveggel vezet, vagy anélkül?

-Anélkül (WTF2).

-Oké, akkor itt a tábla, ide kéne állni, letakarni az egyik szemet és olvasni onnantól, hogy 42.

-42…ö….izé….

-Jó, akkor próbáljuk meg a másik szemmel.

-42…. …hát… nem megy most. (WTF3)

–Hát akkor nem adhatom ki a papírt, el kellene menni szemészhez, írnak fel szemüveget és az ott kapott papírral kellene visszajönni.

Bácsika gondolkodik, gondolkodik, majd kisvártatva (kb. fél perc telt el, tehát remek a reakcióideje) megszólal:

-Jó, de én már voltam szemésznél (WTF4).

-És mikor volt ez?

-Hát, 3-4 hónapja…(WTF5)

-És írt fel szemüveget?

-Írt. Meg is csináltattam, csak nem használom (WTF6).

 

FIGYELEM: ez a bácsi a 3. kerületbe jár orvoshoz, így vélhetően ebben a kerületben is vezet. Óvatosan az utakon. Nem lát szinte semmit, nem hordja a szemüveget, mozogni alig bír, a reakcióideje pedig rettenetes. És vezet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(a kép illusztráció)

A bejegyzés trackback címe:

https://videkilany.blog.hu/api/trackback/id/tr393249370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.09.26. 18:33:56

lol, en kaptam egy paksameta papirt, kozte teljes verkep, tudoszures, szemeszeti vizsgalat (mondtam ugyan h kontaktlencses vagyok, es 3 havonta jarok kontrollra, de mint kiderult, ez "igy szabalyszeru"), vizeletvizsgalat, ekg - vajon mit hagytam ki (ok semmit).
Rajtam biztos latszott h elelek addig, hogy elforditsam a slusszkulcsot :)))
süti beállítások módosítása