Vannak napok...

 2011.09.22. 21:47

 

... amik megváltoztatják az életed. Felkelsz reggel, terveid vannak aztán egyszer csak bummm... és minden más. Néha ez a más építő, néha pedig egy világ omlik le.

Volt egy nap annak idején az életemben, ami mindent megváltoztatott. Viszonylag friss voltam még Pesten, minden új volt. Nem voltak ismerőseim, nem voltak barátaim. Új volt a munkám, új a lakás, új az egyedül-lakás. Sokat tanultam, a gépet jellemzően a fősuli feladataihoz és msn-hez használtam. Mígnem egy kósza pillanatban véletlenül kattintottam egyet, még egyet, és még egyet. Aztán egyszer csak ott volt.

Zoli.

Zoli sok mindent mutatott. A férfiak gondolkodásáról. A diplomáról, és annak feleslegességéről. A kapcsolatról. Az érzelmekről. A férfiasságról. A nőiességről. A homofóbiáról. A lakáskeresésről. A költözésről. A médiáról és annak minden perverz elhajlásáról. A családról. Úgy értem: A CSALÁD-ról. A valódi értékekről. A pihenésről.

Zoli volt az, aki megmutatta: így is lehet, sőt, így lehet csak, minden más talmi.

Zoli volt az, akinek a hatására elkezdtem írni én is. Na nem a nyomdokvíz miatt, hanem terápiaként.

Zoli volt az, aki akaratlanul is megmutatta, milyen elbaszott kapcsolatban élek. Az ő hatására léptem ki valamiből, ami rossz volt, és nem működött. 

Zoli volt az, aki megmutatta, mit érdemes keresni a másikban. Hogy miért, kiért érdemes küzdeni. És azóta ezt a varázst keresem én is... amióta megtaláltam, azóta pedig harcolok érte és áldozatokat hozok. De megéri.

Zoli megváltoztatta az életem.

Vannak napok, amik megváltoztatnak mindent. Mint a mai nap. Az ember felkel. Aztán visszafekszik, mert beteg. Elhatározza, hogy ma megírja végre az első heti összefoglalót. Befekszik az ágyba a laptoppal. Kattint. Kattint. Aztán szembesül azzal, hogy megváltozott az élete.

http://zolivagyok.blog.hu/2011/09/22/bucsu_2157

Szia Zoli!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://videkilany.blog.hu/api/trackback/id/tr943247145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása