Az van, hogy...

 2009.11.18. 13:42
 
Az van, hogy mindenki engem akar. Mindenki akar belőlem egy darabot, hogy elmondhassa: jó, hogy itt vagyok. Soha nem ünnepeltem a születésnapomat. Na persze, nem azért, mert nem akartam: a szüleim nem tartották soha annyira fontosnak. Persze mindig volt egy-két barát, aki felköszöntött, de ami most van, az egyenesen letaglóz: hetek óta minden napra jut egy-egy telefon, sms, levél, ajándék, bulizás-beszélgetés-vacsorázás-mozizás.
Vannak pillanatok, egyre sűrűbben, mikor úgy érzem: tényleg jó, hogy itt vagyok. Nekem és másoknak is. Legyen egyébként akármekkora a baj, akármennyi a pofon és a könny: mostanában néha azt érzem, mégis megérné maradni.
 
Az van, hogy elegem van a két országos adó önszüttyögéséből, és rákészültem, hogy ma, az utolsó napjukon biztos a végletekig feszítik azt, amit nem kellene. Tehát ma behoztam a hifit. Hónapok óta először ismét zenehallgatós napot tartok, ezért most ismét feltolulnak az idézetek, amik megérintenek.
 
Most épp Csapda szól.
 
Nyisd ki az ajtót gyerünk zárd el a gázt nekem
Ne mond el többé hogy nem kell az élet
Ne félj nem kell hogy megmagyarázd
Én nem vagyok olyan srác aki
Azt hiszi magáról hogy ő sohasem téved
 
Nyisd ki az ajtót gyerünk zárd el a gázt ez a
Világ vége van játék nekem nem kell
Ne félj én nem vagyok szívtelen állat és
Ha akarod maradok nálad de ha
Eljön a hajnal mennem kell
 
Reggel a tükör mondja meg
Délben a kávé már hideg
Este a TV önti a szemetet
Hunyd le a szemedet képzeld el hogy
Ott van (mélyen) benned él hogy
Néha bármit megtennél hogy
Végül megtaláld a fényt az alagút végén
 
 
Nyisd ki az ajtót gyerünk zárd el a gázt nekem
Ne mond hogy nem vagy más csak egy árnyék
Ne félj a kéz ha készen lát majd
Vigyáz rám és rád ha holnap már
A halál völgyébenjárnék
 
Reggel a tükör mondja meg
Délben a kávé már hideg
Este a TV önti a szemetet
Hunyd le a szemedet képzeld el hogy
Ott van (mélyen) benned él hogy
Néha bármit megtennél hogy
Végül megtaláld a fényt az alagút végén
A koromsötét alagút végén
 
Reggel ott van a tükör
Délben a kávé megöl
Este a TV önti a szemetét hát
Hunyd le a szemed és képzeld el hogy...
 
Ott van (mélyen) benned él hogy
Néha bármit megtennél hogy
Végül megtaláld a fényt az alagút végén
 
Tudom hogy ott van benned él
Tudom hogy bármit megtennél hogy végül
Megtaláld a fényt az alagút végén
A pislákoló fényt
A benned élő kibaszott hosszú
Koromsötét alagút végén...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://videkilany.blog.hu/api/trackback/id/tr931534224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása