Átok ül rajtam

 2010.04.19. 14:07

Pont egy hete kezdődött, az áramütéssel. Persze, én vagyok a hülye, ha a kádban állva lábszárközépig ér a víz, ne nyúlkáljak a mosógéphez, főleg ott nem, ahol épp az elektromos kábel jön ki belőle. Főleg nem egy szar földeletlen konnektorokkal teli lakásban.

Aztán jött a már elregélt orrbavágó élmény, amit azonban nem úsztam meg egy csontrepedéssel, nem bizony. Kaptam egy nemgyenge agyrázkódást is, azóta is szédülök, émelygek, fáj a fejem, fáj a szemem, szellemképes a látásom.

De mindezek tetézeteképp hétvégén magamra gyújtottam a lakást. Kétszer. Kevésbé drámaian, először péntek este a mikróban gyulladt ki a kaja (máig nem értem, hogy nem robbant fel...), majd szombat délelőtt a serpenyőben gyújtottam meg az olajat.

Még most is égettszag van a lakásban.

Ezúton kérném az engem elátkozó illetőt, hogy vonja vissza az átkot, és hívjon fel, mert nincs az a probléma, amit ne lehetne egy kávé egy egy finom gyümölcstorta mellett megbeszélni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://videkilany.blog.hu/api/trackback/id/tr771934249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.04.21. 13:31:33

Szia!
Megkaptam üzidet irtam rá 2 mailt!!!!!

sing-lee 2010.04.29. 14:55:16

Az van hogy túl nagyot kaptál a Tankcsapda koncerten és most vizionálsz...meg lehet hogy le kéne állni a piával is.

vagyok, aki vagyok... 2010.04.29. 14:55:39

nem én voltam!! :)

keresd belül! vagy egyszerűen ülj le azzal a kávéval és sütivel és lazíts :)

Frucsasz 2010.04.29. 14:59:41

@szingliman: én is ezt hittem. De a villanyszerelő megnyugtatott, hogy most nem én voltam a hülye, hanem a lakás áramhálózata szar. roszul bekötött, földeletlen, életveszélyes, régi.
(A lakástűzben nyilván szerepet játszott a fejbekólintás okozta kótyagos állapotom.)
süti beállítások módosítása