Időhiány

 2010.01.22. 13:27

Már vagy egy tucat posztnak láttam neki az utóbbi hónapban... jelenleg a félkész állapot különböző stádiumaiban hevernek. Többnyire nincs időm rájuk (legalábbis nincs egybefüggően időm - két program vagy feladat közötti 20 perc nem elég arra, hogy átgondoljam a dolgokat), amikor meg van, akkor nincs energiám. Az utóbbi idők eseményei, -főleg a munka- zombira szívták az agyam, így ha hazaesek, és akad két üres órám, akkor a legtöbb, amire képes vagyok, az 5 HIMYM epizód megnézése.

Lassan ott tartok, hogy egy könyvet is két hétig olvasok... a barátok, ismerősök vagy ismeretlenek által írt mailekre meg már egy hónapja nem válaszoltam. Külön egymillió bocsi Karától, akinek a törpenyuszijára is nagyon kiváncsi vagyok, de már három hete nem jutok el addig, hogy válaszoljak neki. Már annak is örülök, ha egy-egy nekem szánt kommentre tudok reagálni...

Igyekszem mindezt bepótolni. Kellene egy nagyobb lélegzetvételű szabi, de ez még legalább másfél hónapig kilátástalan.

Egyelőre annyit tudtam elérni, hogy legalább hétfőn otthon maradjak az új jövevénnyel (róla külön poszt), így a három nap alatt alán kipihenem magam annyira, hogy egy-két régi témát végigrágjak. Tetoválás, melegjogok, punkok, szakítás, nemi erőszak.

Aludni akarok!!!

Címkék: énblog idő rinya

A bejegyzés trackback címe:

https://videkilany.blog.hu/api/trackback/id/tr971692607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hollokara (törölt) · http://hollokara.inda.hu 2011.09.08. 12:44:41

Ne aggódj, mi nem megyünk sehova. Viszont már két nyuszi van :)

Minden jót,
K
süti beállítások módosítása